Аль Пачино, Кристофер Уокен, Алан Аркин в ленте Фишера Стивенса («Короткое замыкание», «Сумасшедшая любовь», «Блудливая Калифорния»).
Реальным парням приходится отдуваться за всяких отморозков по обе стороны экрана.
5 из 10.
Як в давні добрі часи... Alexey Zubenko |
Примечание от редакции Open.ua: Alexey Zubenko получает специальное поощрение от пивного бренда Stare Misto — билетный сертификат (детали — в личных сообщениях). Такие призы получат авторы первых 50 публикаций в разделе Open People. Дерзай!
«Реальні хлопці» є дійсно вишуканим фільмом, з сюжетом заснованим на цікавому питанні: «Що стається з гангстерами з улюблених картин після відсидок, залягання на дно, виходу на пенсію?...» Режисер ділиться з нами своєю версією того, що ж таки було після тих самих слів «The End». А ось як вдалося це режисеру, це вже зовсім інше питання….
Фільм є повним дебютом в ролi режисера посереднього актора Фішера Стівенса, сценарій написаний таким же новачком — Ноа Хейдлом, який також не відомий пересічному глядачеві. Несподівано до фільму потрапляє зіркова стара гвардія.
Використовуючи неймовірну гру акторів, картина неочікувано переходить з нехитрого сценарію в істинну трагікомедію.
Звичайно, що режисер багато в чому завдячує популярності фільму, зірковому складу акторів, адже в них на трьох «Оскарів» більше ніж в найвисокооплачуванішої голлівудської школоти.
Так, можливо, акторські титули і перевищують режисерські, та все ж вони зробили це разом, і фільм заснований на колективній творчості та спільному минулому акторів.
Цю картину можна назвати веселим експрес-оглядом гангстерського кіно минулого століття, в якому актори грають невелику пародію на самих себе, використовуючи дещо критичний веселий скептицизм.
«Це все як в старі часи, чи не так?» — запитує Аркін в середині картини.
«Ні, краще... Тому що це час, коли ми можемо оцінити це», — відповідає Пачіно.
Кіно віддає шану давнім рокам. Персонажі протягом фільму здаються виснаженими, відчувається важкість, відсутність запалу, це повна противага «Нестримним» чи «Реду», а актори грають щиро та з душею.
Фільм трішки розчаровує частими перепадами сюжету від серйозного уривку до повного безглуздя, він змахує на набір короткометражок пов’язаних однією сюжетною лінією.
Але виникає враження, що саме в цьому прийомі і була задумка сценариста (Ноа Хейдл відомий по роботі з коротким метром), просто пересічний критик не розуміє цей простий прийом і поливає через це фільм брудом.
Як не дивно, але саме актори поєднують ці шматочки, адже виникає враження, що вони і в житті є справжніми друзями, і іноді виїжджають трішки побешкетувати ввечерi.
«24 години, щоб жити».
В цьому фільмі гангстери-старигани: Велл (Аль Пачіно), Док (Крістофер Уокен), Херш (Алан Аркін) та кримінальний босс Клепхендс (Марк Марголіс) згадали найкращі моменти часів розквіту, особливо це помітно у Аля. Великої уваги заслуговує епізод з танго, де Пачіно підтвердив, що ще справді є порох у порохівницях та згадав «Запах жінки», його удар досі поставлений, як і в «Хрещеному батьку» чи «Лиці зі шрамом», хоча стегно він вже й не дотягує. Уокен все такий же «король Нью-Йорка»: насторожливо спокійний, вишуканий та спритний, як і в «Чтиві», Аркін все ще (від «Catch 22» і до сьогодні) живе за рахунок адреналіну, а Марголіс все такий же злий та підступний, і все так же полюбляє сидіти в своєму кріслі і дьоргати за ниточки кримінальних шахів. Разом з тим режисер застосував величезну кількість кліше кримінального кіно.
Величезна дружба старої команди творить чудеса, та неймовірним чином згладжує незв’язний сюжет. Вони все ще живі, і мають на це свої 24 години, свої 2 години кінострічки і вміло доводять це:
«Ми можемо захистити невинну дівчину, думати про майбутнє наших дітей і мстити тим, хто перейшов нам дорогу».
Вони стара школа, яка все ще може пограбувати бункер-аптеку повну медикаментів, довести до екстазу двох бувалих повій, наїхати на найкрутіших хлопців в місті, захистити невинних, та при цьому тримати свій стиль, тільки Пачіно може так невимушено дати зелену купюру на чай священику в церкві, після сповіді. І після всього цього вони вміють піти красиво та загадково, з непоганими спецефектами.
«Надеремо їм зад, чи будемо жувати жуйку?», — запитує Велл.
«В мене немає жуйки», — відповідає Док.
Мені фільм сподобався, він передає всю трагікомедійність гангстерського кіно, а деяка сатира, змушує замислитися над серйозними істинами: справжньою дружбою, сімейною драмою, плинністю нашого життя. А ви проживаєте його правильно?
P. S. Та все ж одне питання мене тривожить: як Аль міг погодитися на цю жахливу сцену з «Віагрою» (для тих хто встиг переглянути).
Написать комментарий
Подпишите комментарий
Ваш комментарий добавлен!
Если вам интересно быть в курсе обсуждений этого поста, подпишитесь на комментарии.
Нет, спасибо
Спасибо! Комментарий добавлен!
Если вам интересно быть в курсе обсуждений этого поста, подпишитесь на комментарии введя свой электронный адрес.Комментарий будет опубликован после проверки
Для того, чтобы подписаться на комментарии этого поста введите свой электронный адрес.Спасибо! Комментарий добавлен!
Спасибо!
Ваш камментарий будет добавлен после модерации!
Спасибо!
Вы успешно подписались на комментарии!
Редактировать комментарий
Ответить на комментарий
Подпишите комментарий
Ваш комментарий добавлен!
Если вам интересно быть в курсе обсуждений этого поста, подпишитесь на комментарии.
Нет, спасибо
Комментарий добавлен!
Если вам интересно быть в курсе обсуждений этого поста подпишитесь на комментарии введя свой электронный адрес.Комментарий будет опубликован после проверки
Для того, чтобы подписаться на комментарии этого поста введите свой электронный адрес.Спасибо! Комментарий добавлен!
Спасибо! Ваш камментарий будет добавлен после модерации!
Спасибо! Вы успешно подписались на комментарии!