«Love Revolution» у цифрах: як пройшов фестиваль Sziget 2018

Опубликовано 31 августа 2018 г.

Гасло цьогорічного «Сігету» «Love Revolution» виявилось фартовим: кількість відвідувачів стала рекордною за всі 26 років існування фестивалю — 565 тисяч осіб. Ми вирішили детальніше дізнатися, якими ще цифрами запам’ятається цей рік.


1. Sziget став одним з 5 наймасштабніших фестивалів світу.


2. Цього року за 7 днів пройшло більше 1000 виступів, включаючи концерти, шоу, вистави та перфоманси на 60 локаціях «Острова Свободи».


3. Кількість українців у  цьому році теж стала рекордною: близько 1600 українців відвідало фестиваль. Цікаво, що найбільше денних квитків з України було куплено на останній день — 14 серпня з хедлайнером Arctic Monkeys.


4. На фестивалі було зафіксовано більш ніж 100 національностей: 45% — угорці, 55% — іноземці. За словами організаторів, це єдиний європейський фестиваль, який відвідує більше іноземців, ніж місцевих. Серед іноземців найбільше відвідувачів з Великобританії, на другому місці — голландці.


4. 3 дні відзначились солдаутом одноденних квитків. У ці дні хедлайнерами були Mumford & Sons, Kygo і Arctic Monkeys.


5. У цьому році фестиваль серйозно збільшив бюджети: лайн-ап головної сцени склав 11 млн євро, сумарний бюджет фестивалю — 25 млн євро.


6. У минулому році фестиваль продав мажоритарний пакет акцій американського фонду U.S. Equity Fund Providence Equity Partners. З ними менеджмент уклав план розвитку на найближчі 5 років.


7. Цього року Sziget продемонстрував не тільки кількісний, але й якісний розвиток. Особливо в напрямку екології. По-перше, повністю відмовився від одноразових пластикових стаканчиків і замінив їх на багаторазові — так звані re-cups. Вони коштували 450 форинтів (близько 45 грн). Всього на фесті було використано понад 1,5 млн таких склянок.

 У минулому році відвідувачі використали і викинули біля 1,5 млн  пластикових трубочок для напоїв. Тому цього року було проведено кампанію із закликом до відмови від використання трубочок. Також були облаштовані центри прийому сміття для переробки.


8. Наступного року Sziget пройде 7-13 серпня. Першого хедлайнера буде оголошено вже у вересні, а 1 жовтня почнеться продаж квитків. Традиційно всі, хто придбає квитки у перші 24 години за ціною «early bird», безкоштовно отримають поштою унікальний мерч, який не можна придбати окремо.


Тамаш Кадар (CEO Sziget Festival): «Sziget — дійсно унікальний фестиваль на планеті. Ми пишаємося тим, що так багато людей з усього світу приєдналося до нас тут, у серці Будапешта. ДНК фестивалю — відкритість, любов і повагу — можна було відчути на кожній сцені, в кожному перформансі і в кожному сігетці. Ми продовжуємо наш шлях з Love Revolution!»

Текст: Дар’я Батозська
Фото: Сергій Гуменюк

Написать комментарий

Редактировать комментарий

Ответить на комментарий

Показано 0 комментариев