Прем’єра пісні та кліпу: Jamala «Ми ховаємся»

Опубликовано 21 ноября 2025 г.

Про свободу бути собою.  


Українська співачка та музична продюсерка Нацвідбору на «Євробачення 2026», Jamala випустила новий трек «Ми ховаємся», який став першим синглом з її майбутнього альбому «Рух мій».  

Новинка відкриває новий етап у творчості артистки, де вона досліджує теми внутрішньої свободи, прийняття себе та безперервного руху, що триває попри все.

У новій пісні «Ми ховаємся» Jamala дійсно звучить по-новому: з природним флоу, розмовним ритмом і легким R’n’B-відтінком.

«“Ми ховаємся” — це про свободу бути собою. Електронний біт, настрій пост-панк.

Для мене ця пісня — своєрідний гімн самовираження.

У ній — думка про те, що ми живемо поза ярликами, поза рамками, поза віком й іменами. Бо соціум звик завжди все впорядковувати: ти — номер один, ти — номер два і т. д. 

На нас немає цифр, імен немає — бо ми не ховаємся», — розмірковує Jamala.

Альбом «Рух мій» буде рефлексією Jamala про життя, яке не зупиняється навіть попри всі труднощі. Це історії, замальовки, динаміка, що народжуються з моментів, які співачка бачила та відчувала: «У всьому є рух. Без руху не існує життя».

За словами виконавиці, сама пісня була написана ще у 2019 році й чекала свого часу, щоб її почули.

Разом з треком, Jamala представила й нову відеороботу — пластичну історію про пошук себе, створену командою режисера Руслана Махова та хореографки Насті Харченко.

Руслан Махов, режисер:

«Ми хотіли дослідити, що стається з людиною, коли вона довго живе у стані прихованості, намагаючись вписатися у форму, яка їй не належить.

У танці наші персонажі вперше дозволяють собі чесність. Рухи стають способом зняти ці умовні маски, визнати, що вони довго ховалися від себе».

Хореографка Настя Харченко розвинула ідею стану прихованості й пошуку себе в танцювальній структурі.

У центрі постановки — дві пари, які існують ніби у паралельних реальностях, але переживають однакову внутрішню напругу. Їхні тіла постійно тягнуться до прихистку та злиття.

«У дуеті дівчат — холодна крихкість і тендітність. У дуеті хлопців — різка пластика, важке дихання простору, енергія, що спалахує і гасне.

Вони існують у різних просторах, але їхні емоції — схожі, наче відлуння», — пояснює Харченко.

Візуальна ж ідея з розписаними обличчями стала одним із головних художніх акцентів.

Команда прагнула зробити героїв водночас дуже помітними й абсолютно безвиразними — пласкими, майже позбавленими індивідуальності.

Фото: Aleksandr Demydenko, Julia Kost

Написать комментарий

Редактировать комментарий

Ответить на комментарий

Показано 0 комментариев