12-14 квітня, Київ, українські та європейські експерти музичного бізнесу одночасно в одному місці.
Міжнародний форум концертної та культурної індустрії Kyiv Music Days відбудеться на території НСК «Олімпійський» з 12 по 14 квітня.
Ключові гравці українського шоу-бізнесу спільно з європейськими експертами зберуться в рамках наймасштабнішого професійного заходу, щоб поділитися власним досвідом, реальними кейсами і обговорити актуальні питання індустрії.
Основна мета й ідея Kyiv Music Days — розвиток музичної сфери в Україні, розширення її можливостей, залучення нових технологій та їхня адаптація на ринку, аналітика і відображення актуального стану галузі та презентація сучасних тенденцій, а також — знайомство професійної аудиторії з молодими музикантами.
У цьому році в рамках форуму Kyiv Music Days відбудуться: конференція концертної індустрії, шоукейс-фестиваль, премія Kyiv Music Days Awards та виставка.
Конференція концертної індустрії
З 12 по 14 квітня на KMD 2019 відбудуться освітні лекції, майстер-класи та панельні дискусії за участі українських спікерів та зарубіжних гостей.
Програма Kyiv Music Days розділена на три великих секції — Main, Arrange і Trends.
Секція Main — спікери, про чиї кейси говорить весь світ — європейські фестивалі та їхня організація, правові питання в музичній індустрії, культурна дипломатія і профільна освіта. Особливо цікавою секція буде організаторам, промоутерам і всім, хто бажає зануритися в світ музичної індустрії.
Спікери, яких варто почути:
Katalin Füri — директор з комунікацій Sziget Cultural Management Ltd. Кейс: «Принципи і правила побудови успішної комунікації масштабного проекту»;
Юрій Нікітін — генеральний продюсер mamamusic, знакові проекти – Ірина Білик, VERKA SERDUCHKA, НеАнгели, NIKITA, АВІАТОР, ARMIA, Ольга Горбачова, KAZKA;
Михайло Ясинський — генеральний продюсер Secret Service EA. Кейс: «Королева ночі. Оля Полякова». Стратегічний PR як спосіб досягти sold-out на всіх найбільших майданчиках країни;
Simon De Winter — менеджер артистів (раніше — тур-менеджер Kaiser Chiefs, Fink, Kwabs). Кейс: «Гастрольний бізнес. Україна і Великобританія. Минуле і майбутнє»;
Agnieszka Wojciechowska — Голова Культурного Департаменту та програмний директор польського фестивалю Wschód Kultury — Inne Brzmienia Art'n'Music Festival. Кейс: «Як працює польський музичний ринок?»;
Rafał Chwała — художній керівник Different Sounds Art'n'Music Festival. Кейс: «Як працює польський музичний ринок?»;
Дмитро Феліксов і Дмитро Чинь — співзасновники сервісу з продажу квитків concert.ua. Дискусія: «Чи можливі WIN-WIN відносини між промоутером і квитковим оператором? Як їх налагодити і в чому саме полягає синергія?», кейс: «Акції та знижки як промо-інструмент довгих продажів на прикладі стадіонного шоу MONATIK Love it Ритм»;
Олександр Варениця — музичний журналіст, PR-менеджер, ідеолог і засновник агентства «Много води». Дискусія з Ігорем Панасовим: «PR і Медіа. Пошуки спільної мови»;
Анна Штефан, Юлія Гришина і Анна Осетинська — представники незалежної юридичної школи CTRL.School. Кейси: «Авторське право в музичній індустрії», «Правова грамотність в креативних індустріях – фундамент успішного бізнесу»;
Ростислав Русаков — промоутер, музикант, журналіст, творець «Южный берег Киева» і Hedonism Festival. Кейс: «Fest is Dead»;
Євген Філатов — композитор, саунд-продюсер, засновник групи The Maneken, саунд-продюсер ONUKA и The Elephants. Лекція в форматі Q & A;
Максим Ткаченко — засновник і директор «Квартал-Концерт». Кейс: «Створення і просування успішних брендів на прикладі компанії “Квартал-Концерт”».
Секція Arrange – даний напрямок присвячено роботі ЗМІ і технічного забезпечення заходів. Тут, з одного боку, організатори концертів і рентал-агенції сценічного обладнання поділяться досвідом і специфікою співпраці. З іншого — представники профільних ЗМІ та музичні лейбли розкажуть про те, в якому розрізі сьогодні необхідно вибудовувати комунікацію один з одним.
Спікери, яких варто почути:
Євген Кибець (концертне агентство Happy Music Group). Дискусія: «Що не так з української музичної журналістикою. Поради від гравців ринку»;
Олексій Бондаренко (блог про нову українську музику LiRoom). Кейс: «Платформа про нову українську музику. Як ми трансформуємо LiRoom з маленького блогу в велике медіа»;
Стас Корольов (YUKO), Григорій Фатьянов, Дмитро Терешков, Женя Сугак (представники лейблу Masterskaya). Кейси: «Хто такий самобутній артист? Досвід лейбла Masterskaya», «Інструменти просування самобутнього артиста, які реально працюють», презентація Masterskaya HUB;
Сергій Малецький (концертне агентство H2D). Дискусія: «Рентал і промоутер. Чи існує ефективна співпраця?»;
Максим Сердюк (онлайн-журналу СЛУХ). Кейс: «*тут має бути клікабельна назва* Про хайп в музичних медіа і про те, як бути на слуху»;
Андрій Максимов (музичний фотограф). Кейс: «Фотограф у музичній індустрії»;
Ксенія Шагова (PR-агент; співпрацювала з H2D, HMG та іншими). Дискусія: «Що не так з української музичної журналістикою. Поради від гравців ринку»;
Андрій Іноземцев (директор проектів Alina Pash і «Счастливые Люди», колишній арт-директор Crystal Hall). Лекція в форматі Q & A;
Віктор Данько (Rider Rent, компанія спеціалізується на технічному забезпеченні масштабних заходів). Кейс: «Вибір технічного підрядника. Твій підрядник – друг чи партнер?», дискусія: «Рентал і промоутер. Чи існує ефективна співпраця?».
І, нарешті, секція Trends — це можливість дізнатися більше про актуальні теми і тренди галузі. Спікери ділитимуться інформацією про нові можливості та технології — блогінг, влогінг і соціальних мережі, інструменти маркетингових колаборацій селебріті і брендів, також будуть підняті теми безкоштовного просування контенту та авторських прав.
Спікери, яких варто почути:
Анна Міщенко (компанія Convergo, куратор напрямку Celebrity Marketing). Кейс: «Маркетингові колаборації брендів і селебріті»;
Андрій Куртов, Анна Сутуліна і Максим Яковлев (відеолейбл AIR Music). Кейс: «Топ 10 стереотипів музиканта щодо YouTube», «Безкоштовні способи просування кліпу», «Чому відеоблогери популярні і чому музикантам варто у них повчитися»;
Соня Сотник (Radio ROKS). Кейс: «Як саме і навіщо потрапляти в ефір радіостанції»;
Олена Осипчук (PR-директор WOG). Кейс: «Невипадкові випадковості. Як брендам вибудовувати відносини з селебріті»;
Ірина Горова (MOZGI Entertainment). Кейс: «1 + 1 = 11 або чому селебріті і бренди повинні працювати разом»;
Музичні гурти KADNAY і Alloise.
Більше про спікерів — на сайті.
Шоукейс-фестиваль
Шоукейс-фестиваль — відома світова практика формату music week: музиканти і виконавці різних стилів презентують себе перед професійною аудиторією, яка складається із менеджерів, промоутерів, представників музичних агентств, лейблів і звукозаписних компаній.
Щоб виступи артистів проходили в правильній атмосфері, на Kyiv Music Days працюватимуть різножанрові сцени: Jazz Stage, Different Sounds Festival Stage, Electronica Stage, Indie Stage, RAP.UA Stage і World Music Stage.
У кожної з сцен — своя унікальна локація і партнер.
Jazz Stage розташується в барі Barman Dictat, а її партнером виступить Odessa JazzFest; локація Electronica Stage — Alchemist Bar, партнери — Masterskaya, LILA Music, Holywood UA Recording Space; Different Sounds Festival Stage шукайте в MK Music Space, її партнером сцени стане Wschód Kultury — Inne Brzmienia Art'n'Music Festival; локацією Indie Stage стане галерея-бар it's NOT the LOUVR, а партнером — Radio ROKS; RAP.UA Stage знайде своє місце в Olimpiyskiy BALLPARK і партнера в особі порталу RAP.UA; локація World Music Stage — Х.Л.А.М., а партнерами сцени виступлять Masterskaya, LILA Music і Holywood UA Recording Space.
Kyiv Music Days Awards 2019
В рамках щорічної галузевої премії Kyiv Music Days Awards будуть визначені професіонали музичної індустрії в різних номінаціях. Серед них — найкращий промоутер / концертне агентство, найкращий менеджер артиста, найкращий концертний майданчик та інші.
Виставка
Виставкова зона на Kyiv Music Days 2019 буде включати в себе: виставку музичних інструментів та обладнання від Musician.UA: Музикант.укр, зону активностей від відеолейбла AIR Music, стенд з мерчем, платівками, книгами та сувенірною продукцією, а також безліч фотозоні.
Kyiv Music Days
12-14 квітня, НСК «Олімпійський»
Написать комментарий
Подпишите комментарий
Ваш комментарий добавлен!
Если вам интересно быть в курсе обсуждений этого поста, подпишитесь на комментарии.
Нет, спасибо
Спасибо! Комментарий добавлен!
Если вам интересно быть в курсе обсуждений этого поста, подпишитесь на комментарии введя свой электронный адрес.Комментарий будет опубликован после проверки
Для того, чтобы подписаться на комментарии этого поста введите свой электронный адрес.Спасибо! Комментарий добавлен!
Спасибо!
Ваш камментарий будет добавлен после модерации!
Спасибо!
Вы успешно подписались на комментарии!
Редактировать комментарий
Ответить на комментарий
Подпишите комментарий
Ваш комментарий добавлен!
Если вам интересно быть в курсе обсуждений этого поста, подпишитесь на комментарии.
Нет, спасибо
Комментарий добавлен!
Если вам интересно быть в курсе обсуждений этого поста подпишитесь на комментарии введя свой электронный адрес.Комментарий будет опубликован после проверки
Для того, чтобы подписаться на комментарии этого поста введите свой электронный адрес.Спасибо! Комментарий добавлен!
Спасибо! Ваш камментарий будет добавлен после модерации!
Спасибо! Вы успешно подписались на комментарии!