Kyiv Music Days: форум концертної індустрії, шоукейс-фестиваль, премія та виставка

Опубликовано 5 апреля 2019 г.

12-14 квітня, Київ, українські та європейські експерти музичного бізнесу одночасно в одному місці.


Міжнародний форум концертної та культурної індустрії Kyiv Music Days відбудеться на території НСК «Олімпійський» з 12 по 14 квітня.

Ключові гравці українського шоу-бізнесу спільно з європейськими експертами зберуться в рамках наймасштабнішого професійного заходу, щоб поділитися власним досвідом, реальними кейсами і обговорити актуальні питання індустрії.

Основна мета й ідея Kyiv Music Days — розвиток музичної сфери в Україні, розширення її можливостей, залучення нових технологій та їхня адаптація на ринку, аналітика і відображення актуального стану галузі та презентація сучасних тенденцій, а також — знайомство професійної аудиторії з молодими музикантами.

У цьому році в рамках форуму Kyiv Music Days відбудуться: конференція концертної індустрії, шоукейс-фестиваль, премія Kyiv Music Days Awards та виставка.

Конференція концертної індустрії

З 12 по 14 квітня на KMD 2019 відбудуться освітні лекції, майстер-класи та панельні дискусії за участі українських спікерів та зарубіжних гостей.

Програма Kyiv Music Days розділена на три великих секції — Main, Arrange і Trends.

Секція Main — спікери, про чиї кейси говорить весь світ — європейські фестивалі та їхня організація, правові питання в музичній індустрії, культурна дипломатія і профільна освіта. Особливо цікавою секція буде організаторам, промоутерам і всім, хто бажає зануритися в світ музичної індустрії.

Спікери, яких варто почути:

Katalin Füri — директор з комунікацій Sziget Cultural Management Ltd. Кейс: «Принципи і правила побудови успішної комунікації масштабного проекту»;

Юрій Нікітін — генеральний продюсер mamamusic, знакові проекти – Ірина Білик, VERKA SERDUCHKA, НеАнгели, NIKITA, АВІАТОР, ARMIA, Ольга Горбачова, KAZKA;

Михайло Ясинський — генеральний продюсер Secret Service EA. Кейс: «Королева ночі. Оля Полякова». Стратегічний PR як спосіб досягти sold-out на всіх найбільших майданчиках країни;

Simon De Winter — менеджер артистів (раніше — тур-менеджер Kaiser Chiefs, Fink, Kwabs). Кейс: «Гастрольний бізнес. Україна і Великобританія. Минуле і майбутнє»;

Agnieszka Wojciechowska — Голова Культурного Департаменту та програмний директор польського фестивалю Wschód Kultury — Inne Brzmienia Art'n'Music Festival. Кейс: «Як працює польський музичний ринок?»;

Rafał Chwała — художній керівник Different Sounds Art'n'Music Festival. Кейс: «Як працює польський музичний ринок?»;

Дмитро Феліксов і Дмитро Чинь — співзасновники сервісу з продажу квитків concert.ua. Дискусія: «Чи можливі WIN-WIN відносини між промоутером і квитковим оператором? Як їх налагодити і в чому саме полягає синергія?», кейс: «Акції та знижки як промо-інструмент довгих продажів на прикладі стадіонного шоу MONATIK Love it Ритм»;

Олександр Варениця — музичний журналіст, PR-менеджер, ідеолог і засновник агентства «Много води». Дискусія з Ігорем Панасовим: «PR і Медіа. Пошуки спільної мови»;

Анна Штефан, Юлія Гришина і Анна Осетинська — представники незалежної юридичної школи CTRL.School. Кейси: «Авторське право в музичній індустрії», «Правова грамотність в креативних індустріях – фундамент успішного бізнесу»;

Ростислав Русаков — промоутер, музикант, журналіст, творець «Южный берег Киева» і Hedonism Festival. Кейс: «Fest is Dead»;

Євген Філатов — композитор, саунд-продюсер, засновник групи The Maneken, саунд-продюсер ONUKA и The Elephants. Лекція в форматі Q & A;

Максим Ткаченко — засновник і директор «Квартал-Концерт». Кейс: «Створення і просування успішних брендів на прикладі компанії “Квартал-Концерт”».

Секція Arrange – даний напрямок присвячено роботі ЗМІ і технічного забезпечення заходів. Тут, з одного боку, організатори концертів і рентал-агенції сценічного обладнання поділяться досвідом і специфікою співпраці. З іншого — представники профільних ЗМІ та музичні лейбли розкажуть про те, в якому розрізі сьогодні необхідно вибудовувати комунікацію один з одним.

Спікери, яких варто почути:

Євген Кибець (концертне агентство Happy Music Group). Дискусія: «Що не так з української музичної журналістикою. Поради від гравців ринку»;

Олексій Бондаренко (блог про нову українську музику LiRoom). Кейс: «Платформа про нову українську музику. Як ми трансформуємо LiRoom з маленького блогу в велике медіа»;

Стас Корольов (YUKO), Григорій Фатьянов, Дмитро Терешков, Женя Сугак (представники лейблу Masterskaya). Кейси: «Хто такий самобутній артист? Досвід лейбла Masterskaya», «Інструменти просування самобутнього артиста, які реально працюють», презентація Masterskaya HUB;

Сергій Малецький (концертне агентство H2D). Дискусія: «Рентал і промоутер. Чи існує ефективна співпраця?»;

Максим Сердюк (онлайн-журналу СЛУХ). Кейс: «*тут має бути клікабельна назва* Про хайп в музичних медіа і про те, як бути на слуху»;

Андрій Максимов (музичний фотограф). Кейс: «Фотограф у музичній індустрії»;

Ксенія Шагова (PR-агент; співпрацювала з H2D, HMG та іншими). Дискусія: «Що не так з української музичної журналістикою. Поради від гравців ринку»;

Андрій Іноземцев (директор проектів Alina Pash і «Счастливые Люди», колишній арт-директор Crystal Hall). Лекція в форматі Q & A;

Віктор Данько (Rider Rent, компанія спеціалізується на технічному забезпеченні масштабних заходів). Кейс: «Вибір технічного підрядника. Твій підрядник – друг чи партнер?», дискусія: «Рентал і промоутер. Чи існує ефективна співпраця?».

І, нарешті, секція Trends — це можливість дізнатися більше про актуальні теми і тренди галузі. Спікери ділитимуться інформацією про нові можливості та технології — блогінг, влогінг і соціальних мережі, інструменти маркетингових колаборацій селебріті і брендів, також будуть підняті теми безкоштовного просування контенту та авторських прав.

Спікери, яких варто почути:

Анна Міщенко (компанія Convergo, куратор напрямку Celebrity  Marketing). Кейс: «Маркетингові колаборації брендів і селебріті»;

Андрій Куртов, Анна Сутуліна і Максим Яковлев (відеолейбл AIR Music). Кейс: «Топ 10 стереотипів музиканта щодо YouTube», «Безкоштовні способи просування кліпу», «Чому відеоблогери популярні і чому музикантам варто у них повчитися»;

Соня Сотник (Radio ROKS). Кейс: «Як саме і навіщо потрапляти в ефір радіостанції»;

Олена Осипчук (PR-директор WOG). Кейс: «Невипадкові випадковості. Як брендам вибудовувати відносини з селебріті»;

Ірина Горова (MOZGI Entertainment). Кейс: «1 + 1 = 11 або чому селебріті і бренди повинні працювати разом»;

Музичні гурти KADNAY і Alloise.

Більше про спікерів — на сайті.

Шоукейс-фестиваль

Шоукейс-фестиваль — відома світова практика формату music week: музиканти і виконавці різних стилів презентують себе перед професійною аудиторією, яка складається із менеджерів, промоутерів, представників музичних агентств, лейблів і звукозаписних компаній.

Щоб виступи артистів проходили в правильній атмосфері, на Kyiv Music Days працюватимуть різножанрові сцени: Jazz Stage, Different Sounds Festival Stage, Electronica Stage, Indie Stage, RAP.UA Stage і World Music Stage.

У кожної з сцен — своя унікальна локація і партнер.

Jazz Stage розташується в барі Barman Dictat, а її партнером виступить Odessa JazzFest; локація Electronica Stage — Alchemist Bar, партнери — Masterskaya, LILA Music, Holywood UA Recording Space; Different Sounds Festival Stage шукайте в MK Music Space, її партнером сцени стане Wschód Kultury — Inne Brzmienia Art'n'Music Festival; локацією Indie Stage стане галерея-бар it's NOT the LOUVR, а партнером — Radio ROKS; RAP.UA Stage знайде своє місце в Olimpiyskiy BALLPARK і партнера в особі порталу RAP.UA; локація World Music Stage — Х.Л.А.М., а партнерами сцени виступлять Masterskaya, LILA Music і Holywood UA Recording Space.

Kyiv Music Days Awards 2019

В рамках щорічної галузевої премії Kyiv Music Days Awards будуть визначені професіонали музичної індустрії в різних номінаціях. Серед них — найкращий промоутер / концертне агентство, найкращий менеджер артиста, найкращий концертний майданчик та інші.

Виставка

Виставкова зона на Kyiv Music Days 2019 буде включати в себе: виставку музичних інструментів та обладнання від Musician.UA: Музикант.укр, зону активностей від відеолейбла AIR Music, стенд з мерчем, платівками, книгами та сувенірною продукцією, а також безліч фотозоні.


Kyiv Music Days

12-14 квітня, НСК «Олімпійський»

Квитки

Facebook-подія

Написать комментарий

Редактировать комментарий

Ответить на комментарий

Показано 0 комментариев