Після декількох років перерви та сольних проектів лондонські інді-рокери Bombay Bicycle Club повернулись з новим синглом «Eat, Sleep, Wake (Nothing But You)». Цікаво, що перший за 5 років кліп Bombay Bicycle Club знімали в Києві. Постапокаліптичний сюжет британській студії Agile Films допомагала втілювати в життя українська команда Pronto Film.
Де саме знімали відео? Скільки тривали зйомки? Хто окрім лідера гурту був у Києві? Відповіді на ці та інші питання від безпосередніх учасників знімального процесу — в ексклюзивному матеріалі на Open.ua.
Вітаємо з цікавою роботою для Bombay Bicycle Club. Ви виконували завдання британської студії Agile Films. Режисер Луїс Боз особисто керував процесом в Києві, вірно? Й лідер гурту Джек Стедмен також був тут. Як їм Київ чи хоча б те, що вони встигли побачити?)
Ірина Ішкова, партнерка та директор з розвитку бізнесу Pronto Film:
Більш коректним було б сказати, що ми впроваджували сервіс для Agile Films. Це розповсюджена практика зйомок відео, коли з якихось причин вам необхідно зняти те, що неможливо зняти у вашому місті чи то країні (чи то з погодніх умов, чи з точки зору локацій чи з будь-яких інших причин).
Ми прораховували (i завжди так працюємо) вже готовий бриф та режисерський трітмент (режисерське бачення) від Agile Films на тендерній основі.
Луїс був режисером проекту та разом з продюсерами зі сторони Pronto Film та Agile Films був ключовою людиною впродовж усього процесу.
Безпосередньо на майданчику йому допомогала київська друга режисерка (1 AD).
Весь гурт у повному скаладі був у Києві і насолоджувався містом, зокрема українською кухнею та досить розвинутою барною культурою)). Однак, зовсім недовго — вони пробули в місті 2 дні.
Оце так. А як довго тривали зйомки? Чи одразу та сторона погодилась на локацію, яку ви запропонували для постапокаліптичного сюжету кліпу? Які ще були варіанти для місця зйомок?
Гурт у повному скаладі був у Києві і насолоджувався містом, зокрема українською кухнею та досить розвинутою барною культурою. :)
Катя Виноградова, продюсер проекту та голова біддінг-департаменту:
Зйомки тривали 16 годин на двох локаціях Києва.
Рішення знімати в Києві виникло, як тільки режисер побачив фото «Ленкузні», в яку закохався з першого погляду. Саме тому й вирішили приїхати на зйомки сюди. Адже аналогічні локації дуже дорогі та практично не доступні для зйомок у Великобританії.
Зазвичай на етапі тендеру ми робимо підбірку локацій (референси) по брифу, щоб найвигідніше представити місто/країну іноземним партнерам — це стандартна практика.
Друга локація кліпу — це покинутий бетонний завод під Києвом. Складна для роботи, проте дуже фактурна локація.
І вийшло досить атмосферно. Аналогічне питання стосовно костюмів. Британцям все одразу сподобалось або ж були прохання про зміни?
Ганна Аралова, стиліст проекту:
Костюми для проекту ми збирали практично по всіх столичних барахолках та купували у знайомих. Саме таке завдання поставив режисер та команда Agile Films.
Ну і, знову ж таки, обмеження бюджету внесли свої корективи.
Усі речі додатково зістарювали, бруднили і робили їх максимально фактурними. Весь процес тривав під ретельним наглядом Луїса, звичайно ж.
Порівнюючи ваш особистий досвід та досвід Pronto Film, як вам працювалось з Луїсом та Agile Films?
Ганна Калашник, партнер та виконавчий продюсер Pronto Film:
Чудовий досвід! Колектив дуже професійно ставиться до знімального процесу і працювати з ними в умовах обмеженого знімального часу (довжина світлового дня) і бюджету виявилося вельми комфортно.
Єдине, що вони додатково попросили — трохи українського пива на «wrap» (закінчення зйомок).
До того ж, з Agile Films ми вже працювали. Декілька років тому знімали зимову частину для кліпу Тома Міша «Water Baby».
І останні питання. Що було найскладнішим, а що найлегшим? Що вам найбільше запам’яталось під час роботи над кліпом Bombay Bicycle Club «Eat, Sleep, Wake (Nothing But You)»?
Катя Виноградова, продюсер проекту та голова біддінг-департаменту:
Найскладнішим, напевно, було зібрати колонки різного розміру для фінального епічного спалювання. ;) Арт-відділ кілька днів шукав та скуповував їх по всьому місту. Всі вони повинні були легко горіти і при цьому бути реальними, а не бутафорськими.
Бо ще піротехніки з TornadoSFX мали усю цю конструкцію гарненько спалити: усі її елементи мали палати яскраво та одночасно.
Ми трохи хвилювалися, як це буде без тестів, але все вийшло чарівно, на наш погляд.
Найлегшим? Наш пощастило з погодою!)) Мав бути дощ, але обійшлися хмарами, 2-хвилинним накрапанням і легким переляком.
Фото: Ірина Ішкова, Pronto Film
Написать комментарий
Подпишите комментарий
Ваш комментарий добавлен!
Если вам интересно быть в курсе обсуждений этого поста, подпишитесь на комментарии.
Нет, спасибо
Спасибо! Комментарий добавлен!
Если вам интересно быть в курсе обсуждений этого поста, подпишитесь на комментарии введя свой электронный адрес.Комментарий будет опубликован после проверки
Для того, чтобы подписаться на комментарии этого поста введите свой электронный адрес.Спасибо! Комментарий добавлен!
Спасибо!
Ваш камментарий будет добавлен после модерации!
Спасибо!
Вы успешно подписались на комментарии!
Редактировать комментарий
Ответить на комментарий
Подпишите комментарий
Ваш комментарий добавлен!
Если вам интересно быть в курсе обсуждений этого поста, подпишитесь на комментарии.
Нет, спасибо
Комментарий добавлен!
Если вам интересно быть в курсе обсуждений этого поста подпишитесь на комментарии введя свой электронный адрес.Комментарий будет опубликован после проверки
Для того, чтобы подписаться на комментарии этого поста введите свой электронный адрес.Спасибо! Комментарий добавлен!
Спасибо! Ваш камментарий будет добавлен после модерации!
Спасибо! Вы успешно подписались на комментарии!