5 фактів про альбом KULSHENKA «Хто захистить від повені дерева»

Опубликовано 3 февраля 2020 г.

Сьогодні здійснилась одна маленька мрія української артистки з великим серцем. Ірина Кульшенко (одна із засновниць дівочого тріо Panivalkova) випустила перший міні-альбом власного проекту KULSHENKA.

Альбом KULSHENKA «Хто захистить від повені дерева» на Apple Music, iTunes, Google Play, Deezer, Spotify: https://smarturl.it/khto_zakhystyt

Цьому передували різні за настроєм та змістом сингли («Ліра», пісні французькою «L'amant de minuit» та іспанською мовами «Viceversa»). Не менш різнобічним вийшов і альбом. Хоча у всіх відчувається поранена душа автора. Самі ж пісні і є ліками. У кожного небайдужого вони викличуть різні емоції, але ніхто не розкаже про них більше, ніж сам автор.

Тож спеціально для Open.ua Ірина розповіла нам про п’ять цікавинок платівки. Від історій створення пісень до унікального складу інструментів кожної пісні. Отже, KULSHENKA про п’ять пісень альбому «Хто захистить від повені дерева».


Перед тим як розповісти про цікаві факти, я хочу подякувати всім моїм слухачам і друзям, які долучилися до краудфандингової кампанії і зібрали 2/3 необхідної суми. Безмежно вдячна кожному, бо без вас би нічого не було heart

1. «Інтро» 

Взагалі його не планувалось. Це шматочок пісні, яку я створила для однієї поп-виконавиці. Але я зрозуміла, що ця дівчина зовсім не розуміє про що я написала. До того ж не думаю, що в шоу-бізнесі зацінили б такі рядки:

                  «…Я палаю цілющими ватрами

                    хто знає, як між пав урочистих не добре

                    голосить моє серце хоробре».

 А в андерграуді можна:) Тож я лишила її собі і на концертах буду грати повну версію.


2. «Ліра»

Важко далась мені пісня. Це перша композиція, яку я створила не в складі PANIVALKOVA. За 6 років у колективі я звикла, що аранжування ми завжди робили разом, а тепер я мала всі партії продумувати сама. Через невпевненість я зробила десь 6 різних аранжувань, намагалася створити щось нове, незвичне для себе. Тому поєднала різні варіанти і вийшов мікс живого та електронного звучання, джазових елементів, африканських мотивів, українського народного вокалу, індійських мантр та госпелу.

 Проте, я все таки ввважаю, що первинне звучання найправильніше і планую виконувати пісню так як вона написалась з самого початку.


 3. «L’amant de minuit»

Ця пісня вже була записана і зведена. Але як завжди в останній момент я зрозуміла, що пісня потребує живого звучаня. Довелося все переписувати і додавати живі інструменти: родес, піаніно, струнний квартет і контрабас.


 4. «Quarrel»

Музика була написана ще за часів «Панівалькової» і чекала свого часу. Той, хто знає історію гурту, може подумати, що пісня про сварку з дівчатами. Але насправді це зовсім не так.

В кінці пісні ви почуєте Метью Белламі, жартую. :) Я використала ефект дісторшн на вокалі і це мені нагадало MUSE.


5. «Фата Моргана» 

Я хотіла, щоб пісня максимально трушно звучала і вирішила записувати піаніно і вокал разом. Такий спосіб не дає можливості «підклеїти» дублі, ось чому вона вийшла дуже щирою, неначе сповідь.

 

KULSHENKA

Написать комментарий

Редактировать комментарий

Ответить на комментарий

Показано 0 комментариев